perjantai 26. elokuuta 2016

Hengissä ollaan!

Hei taas kaikki! Häistä on nyt kulunut reilu kuukausi, minkä aikana olen moneen kertaan jo melkein kirjoittanut blogiin, mutten ole pystynyt siihen.

Meillä oli ihanat ja hauskat häät, mutta muutaman takaiskun takia (joista kerron, tai sitten en kerro, lisää myöhemmin) minulla on mennyt kuukauden päivät häistä toipumiseen. Vielä edellispäivänä itkin aviomiehen (<3) sylissä näitä murheitani, ja sitten samalla itkin vähän sitäkin, että miten tyhmä itse olen, kun itkeskelen semmoisten minimaalisen pienten asioiden takia... Mahtaako kukaan muu olla samanlainen itkeskelijä kuin minä? Mutta nyt, lopultakin, olen taas pääsemässä kiinni siihen, että olihan meillä hauskaa!

Niinpä tästä eteenpäin alan tiputella meidän häissä olleita juttuja teemoittain, tai ainakin sinne päin :)

Tähän tekstiin haluan laittaa vielä pari ihanaa sneak peak -kuvaa meidän häistä, erittelemättä sen kummemmin että missä kohtaa iltaa ne otettiin. En voi kuin suositella meidän kuvaajaa, Petteri Mäntysaari otti superhienoja kuvia ja oli hauskaa seuraakin vielä siihen päälle! Tässä muutama esimerkki hänen otoksistaan meidän päivästä. Olkaa hyvät! (Nää on niin ihania! Ethän silti kopioi ilman lupaa!)




Hääkenkien vaihto suoritettu, häävalssi alkaa...

Myös meidän Lexi päätyi mukaan häihin!


4 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Mahtavia kuvia! Toivottavasti kaikki on hyvin. :)

    VastaaPoista
  3. Hei! Ootko ajatellut että jatkaisit tarinaanne täällä? Ja millasia murheita sulla oli häiden jälkeen ja onko ne jo helpottanu? Miltä avioelämä maistuu nyt kun on jo pidempi aika häistä? Ps. Ihania kuvia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jatkan, ja luulen että uskallan avata vielä noita ikävyyksiäkin. Olen vaan vähän hidas :)

      Poista